• Om Hatstore
  • Kontakt
  • Rask levering - 2-4 arbeidsdager
  • Fraktkostnad 29 kr
  • 30 dagers åpent kjøp

Kjøpsvilkår

Allmenn informasjon

Hos oss på Hatstore.no er det trygt, lett og fritt for ubehagelige overraskelser å handle. Vi har alltid 30 dagers åpent kjøp. Enhetsfrakt på 29 kroner og kort leveringstid på 2-4 dager. Under følger våre fullstendige vilkår. 

Angrerett

På Hatstore.no har du 30 dagers åpent kjøp. Du har, i henhold til kjøpsloven, rett til å returnere bestilte, feilfrie varer uten å måtte oppgi noen grunn. Beskjed om dette skal gis så fort som mulig, og senest innen 30 dager fra du har mottatt varen. For at du skal kunne benytte deg av retten til åpent kjøp, må produktet være ubrukt og i helt ny stand, og at alle klistremerker og evetuelle lapper sitter på. Ved bytting, står vi for fraktkostnadene dette innebærer. Ved ren retur står du som kunde for returfrakten.

Les mer om hvordan du returnerer og bytter varer her. 

Vilkår personlig design

- Angreretten gjelder ikke produkter med personlig design i form av broderier, flagg, merker og tekst.
- Leveringstid 2-5 dager

- Visualiserte bilder er kun en omtrentlig forhåndsvisning av sluttproduktet. Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvik.

- Vi forbeholder oss retten til å nekte å produsere broderier som inneholder upassende innhold.
 

Leveringsvilkår og fraktkostnad

Fraktkostnad & Leveringsmåte
Fraktkostnad: 29 KR

Transportør: Bring Mail Småpakker Priority

Leveringstid: 2-4 dager
2-5 dage med personlig design i form av broderier, flagg, merker og tekst.

Skader på pakken

Dersom du oppfager en skade på pakken, skal du melde dette på stedet. Du gjør da en reklamasjon til posten på utleveringsstedet. Kontakt oss om skaden i tillegg, hvis du bruker e-post, oppgi ordrenummer og navn i emnefeltet.

 

Pakker som ikke blir hentet

Du har 14 dager på deg til å hente ut pakken din. Hvis pakken ikke hentes ut,vil du trekkes 150 kroner for å dekke kostnader for returfrakt og administrasjon.

Priser

Alle priser er inklusive moms (25%).
 

Betaling og sikkerhet

Vår betalingsleverandør er Klarna som håndterer betaling via kort, internettbetaling, faktura og delbetaling. Vi har ingen avgifter på noen av våre betalingsmåter. I kassen finner du Klarnas egne vilkår.

Vi bruker SSL (Secure Socket Layer), som betyr at alle betalinger er krypterte, med andre ord helt trygge. 

Ved å klikke på ”Fullfør kjøp”, aksepterer du som kunde at kjøpet innebærer et betalingsansvar.

Salg til mindreårige

Hvis du er under 18 år, må du ha tillatelse fra foresatte for å handle hos oss.

Reklamasjoner

Vi står for at varene våre skal være feilfrie ved levering. Sømmer og spenner skal være intakte. 

Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post på kundeservice@hatstore.no. Skriv Reklamasjon og ordrenummer i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde.

Vi ønsker å ta godt vare på våre kunder, og vil derfor komme til enighet om en løsning som passer begge parter. Ved en eventuell tvist, følger vi alltid Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger. Alternativ tvisteløsning: http://ec.europa.eu/odr

Forutsatt at produktene ikke er det ved levering, er misfargede produkter ikke relamasjonsgyldige, sa dette betraktes som slitasje.

Personopplysninger

Hatstore.no er nøye med dine personopplysninger. Derfor gir vi dem absolutt ikke ut til noen tredje part eller samarbeidspartnere. Så lenge du ikke godkjenner å bli kontaktet av Hatstore.no via E-post eller sms, så kommer vi ikke til å gjøre det. 

Vi garanterer: 

At personopplysningene dine ikke blir solgt til en tredje part.

At personopplysninger lagres trygt.

At ingen som ikke er kompetente får se dem.

At du ikke vil motta noen former for nyhetsbrev eller sms fra oss med mindre du har godkjent det.

Reservasjoner

Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvik på produktenes utseende, broderi og form.

Vi reserverer oss mot eventuelle trykk- og skrivefeil. Vi jobber alltid for at våre bilder skal være så virkelighetstro som mulig, men vi kan ikke garantere at skjermen din gjengir produktene helt korrekt.

Vi reserverer oss mot eventuelle forsinkelser forårsaket av leverandør og Bring.

Vi reserverer oss også mot utsolgte varer. 

Bedrageri

Ved mistanke om bedrageri, vil vi kontakte politiet. Allle forsøk på bedrageri vil bli politianmeldt.