• Om Hatstore
  • Kontakt
  • Rask levering - 2-4 arbeidsdager
  • Fraktkostnad 29 kr
  • 30 dagers åpent kjøp

Kjøpsvilkår

Allmenn informasjon

Hos oss på Hatstore.no er det trygt, lett og fritt for ubehagelige overraskelser å handle. Vi har alltid 30 dagers åpent kjøp. Enhetsfrakt på 29 kroner og kort leveringstid på 2-4 dager. Under følger våre fullstendige vilkår. 

Angrerett

På Hatstore.no har du 30 dagers åpent kjøp. Du har, i henhold til kjøpsloven, rett til å returnere bestilte, feilfrie varer uten å måtte oppgi noen grunn. Beskjed om dette skal gis så fort som mulig, og senest innen 30 dager fra du har mottatt varen. For at du skal kunne benytte deg av retten til åpent kjøp, må produktet være ubrukt og i helt ny stand, og at alle klistremerker og evetuelle lapper sitter på. Ved bytting, står vi for fraktkostnadene dette innebærer. Ved ren retur står du som kunde for returfrakten.

Les mer om hvordan du returnerer og bytter varer her. 

Leveringsvilkår og fraktkostnad

Fraktkostnad & Leveringsmåte
Fraktkostnad: 29 KR

Transportør: Bring Mail Småpakker Priority

Leveringstid: 2-4 dager
2-5 dage med personlig design i form av broderier, flagg, merker og tekst.

Skader på pakken

Dersom du oppfager en skade på pakken, skal du melde dette på stedet. Du gjør da en reklamasjon til posten på utleveringsstedet. Kontakt oss om skaden i tillegg, hvis du bruker e-post, oppgi ordrenummer og navn i emnefeltet.

Pakker som ikke blir hentet

Du har 14 dager på deg til å hente ut pakken din. Hvis pakken ikke hentes ut,vil du trekkes 150 kroner for å dekke kostnader for returfrakt og administrasjon.

Priser

Alle priser er inklusive moms (25%).
 

Betaling og sikkerhet

Vår betalingsleverandør er Klarna som håndterer betaling via kort, internettbetaling, faktura og delbetaling. Vi har ingen avgifter på noen av våre betalingsmåter. I kassen finner du Klarnas egne vilkår.

Vi bruker SSL (Secure Socket Layer), som betyr at alle betalinger er krypterte, med andre ord helt trygge. 

Ved å klikke på ”Fullfør kjøp”, aksepterer du som kunde at kjøpet innebærer et betalingsansvar.

Salg til mindreårige

Hvis du er under 18 år, må du ha tillatelse fra foresatte for å handle hos oss.

Reklamasjoner

Vi står for at varene våre skal være feilfrie ved levering. Sømmer og spenner skal være intakte. 

Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post på kundeservice@hatstore.no. Skriv Reklamasjon og ordrenummer i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde.

Vi ønsker å ta godt vare på våre kunder, og vil derfor komme til enighet om en løsning som passer begge parter. Ved en eventuell tvist, følger vi alltid Allmänna Reklamationsnämndens (ARN) anbefalinger. Alternativ tvisteløsning: http://ec.europa.eu/odr

Forutsatt at produktene ikke er det ved levering, er misfargede produkter ikke relamasjonsgyldige, sa dette betraktes som slitasje.

Personopplysninger & Informasjonskapsler (cookies)

Informasjon om hvilke personopplysninger vi samler inn, til hvilket formål og hvordan vi behandler dem finner du i vår cookie og personvernpolicy som du finner her. Når du godkjenner Hatstore Scandinavia ABs kjøpsvilkår, godkjenner du også personvernpolicyen vår. Denne siden bruker informasjonskapsler. Når du fortsetter å bruke denne nettsiden, godkjenner du bruken vår av informasjonskapsler i samsvar med policyen vår om informasjonskapsler.

Nyhetsbrev/SMS-meldinger

Når du handler fra Hatstore Scandinavia AB, får du også muligheten til å delta i nyhetsbrevet vårt som kommer ut 1-2 ganger i uken. I nyhetsbrevet finner du anbefalinger og nye produkter som kan være av interesse for deg, kampanjer eller andre nyheter om Hatstore og produktene vi selger. SMS-meldinger blir sendt ut 5-10 ganger i året og inneholder anbefalinger av nye produkter som kan være av interesse for deg, kampanjer eller andre nyheter om Hatstore og produktene vi selger.

Hvis du ikke vil motta nyhetsbrevet kan du når som helst velge å si opp abonnementet på følgende måter:

  1. Klikk på linken «Unsubscribe» som du finner nederst i alle nyhetsbrevene.
  2. Send en e-post til kundeservice@hatstore.no og gi beskjed om at du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev.

Dersom du ikke ønsker SMS-meldinger kan du når som helst velge å melde deg av abonnementet på følgende måter:

  1. Hver SMS inneholder instruksjoner om hvordan du melder deg av. Hvis du følger disse, vil vi legge inn en sperre i systemet vårt slik at nummeret ditt ikke mottar SMS-meldinger fra oss.
  2. Send en e-post til kundeservice@hatstore.no og gi beskjed om at du ikke lenger ønsker å motta SMS-meldinger fra oss.

 

Reservasjoner

Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvik på produktenes utseende, broderi og form.

Vi reserverer oss mot eventuelle trykk- og skrivefeil. Vi jobber alltid for at våre bilder skal være så virkelighetstro som mulig, men vi kan ikke garantere at skjermen din gjengir produktene helt korrekt.

Vi reserverer oss mot eventuelle forsinkelser forårsaket av leverandør og Bring.

Vi reserverer oss også mot utsolgte varer. 

Bedrageri

Ved mistanke om bedrageri, vil vi kontakte politiet. Allle forsøk på bedrageri vil bli politianmeldt.

Kjøpsvilkår - personlig design

Vilkår for personlig brodering

  • Angrerett gjelder ikke for produkter med personlig design i form av broderier, flagg, merker og tekst.
  • Leveringstid for vanlig Custom Made: 2-5 arbeidsdager
  • Leveringstid for storordre (10stk+) og Logo: 5-14 arbeidsdager
  • Forhåndsvisningen er kun en omtrentlig fremstilling av sluttproduktet. Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvik.
  • Vi forbeholder oss retten til å nekte broderier som inneholder upassende innhold.

Design-selv-verktøyet / Custom Made:

På https://hatstore.no/custom-made/ har du muligheten til å bestille egendesignede capser og luer. Du kan designe med bildemotiv, utvalgte skrifttyper og egne logoer i design-selv-verktøyet.

De fleste capsene kan broderes foran, på siden og bak. Luer kan broderes foran og bak. Hvilke sider vi kan brodere på, varierer fra modell til modell. Hvilke sider som kan broderes vises tydelig i design-selv-verktøyet. Luene kan som nevnt kun broderes foran og bak. Vi har ikke mulighet til å brodere utenfor «RAMMENE» som du ser i design-selv-verktøyet.

Patch/merker:

På flere capser tilbyr vi merker med forskjellige motiver og flagg. Vi har dessverre ikke alle verdens flagg, men vi tar gjerne imot ønsker til motiver og flagg.

Sidebrodering:

På de fleste produktene tilbyr vi også sidebrodering. Vær obs på at ved kjøp av caps med sidebrodering, broderes det kun på sidene, ikke bak eller foran. For brodering foran eller bak, kan du bruke Design-selv-verktøyet / Custom Made.

Priser:

De gjeldende prisene finner du på: https://hatstore.no/custom-made/

Endringer:

Designendringer er mulig dersom kundeservicen vår rekker å stoppe ordren før produksjonen har begynt. Hvis du oppdager en feil, anbefaler vi derfor å kontakte kundeservice med én gang. Alltid dobbeltsjekk ordrebekreftelsen.

Logo-ordre som allerede har begynt kan avbrytes, men det vil tilkomme en ekstra kostnad for logohåndtering på 250 kroner.

Copyright:

Vi respekterer copyright og forbeholder dermed retten til å avbryte bestillinger som bryter med opphavsretten/copyright.

Når du laster opp en logo eller et bilde forsikrer du oss om at du har full rett til å bruke logoen eller bildet. Når du bestiller aksepterer du våre kjøpsvilkår og vi frigjøres fra alle fordringer og påstander i forbindelse med brudd mot opphavsrettsloven og copyright. Du blir og er ansvarlig til å fremlegge en skriftlig tillatelse for bruk av logo i kommersielle formål dersom dette blir nødvendig. Med disse kjøpsvilkårene fritas Hatstore for alle kostnader for forsvaret og øvrige kostnader som oppstår i en eventuell domstolssak.

Reservasjoner:

Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvik på produktenes utseende, broderi og form.

Vi reserverer oss mot eventuelle trykk- og skrivefeil.

Vi jobber alltid for at våre bilder skal være så virkelighetstro som mulig, men vi kan ikke garantere at skjermen din gjengir produktene helt korrekt.

Vi reserverer oss mot eventuelle forsinkelser forårsaket av leverandør eller transportør.

Vi reserverer oss mot eventuelle mindre avvikelser i runde og firkantete logoer (dvs. at disse ikke nødvendigvis vil ha perfekte former).