Bytting & Retur



Hos oss på Hatstore har du 100 dagers angrerett.

Slik gjennomfører du en retur:

  1. Skriv ut denne returetiketten

  2. Pakk produktet godt inn. Du kan godt bruke originalforpakningen, slik at returen kommer frem i god tilstand. Teip godt igjen og fest fraktetiketten på pakken.

  3. Lever returen på ditt lokale postkontor/post i butikk.

  4. Så snart vi mottar din retur, sender vi deg en bekreftelse på e-post og tilbakebetaler/oppdaterer fakturaen for produktet du har returnert, minus returfrakt (40 NOK).

 

OBS! Produktet må være i samme stand som helt nytt, inkludert alt av etiketter og klistremerker.

Produkter med personlig (custom) design har IKKE angrerett

Produkter som dekker ansiktet kan ikke returneres eller byttes på grunn av hygienehensyn.​

Nedbetalning

Du kan følge betalingene dine og forlenge forfallsdatoen på fakturaer her: https://my.klarna.com/no/nb/login

Faktura
Klarna sender deg en nedbetalingsoversikt på e-post to virkedager etter at returen er behandlet hos oss.


Kortbetaling
Pengene betales tilbake til samme kort fra Klarna, det vil synes på kontoen innen 1-4 virkedager fra returen er ferdig behandlet.


Direktebetaling
Pengene betales tilbake rett til samme konto fra Klarna, det vil synes på kontoen innen 1-4 virkedager fra returen er ferdig behandlet.

Reklamation

Jeg har fått en feilvare og vil reklamere på produktet. Hvordan går jeg frem?

Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post på [email protected]. Skriv Reklamasjon og ordrenummer i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde.

Forutsatt at produktene ikke er det ved levering, er misfargede produkter ikke berørt av reklamasjonsretten, da dette betraktes som slitasje.