
Trenger du å returnere en ordre? Ikke noe problem!
Hos oss på Hatstore har du 100 dagers angrerett.
Du har rett til å returnere bestillingen innen 100 dager etter at du har mottatt den, forutsatt at du ikke har brukt produktet, og at det returneres uskadet med originale klistremerker og etiketter. Avbestillingsperioden er 100 dager fra dagen du mottok bestillingen. Det koster 59 kroner å sende i retur.
Angreretten gjelder ikke for produkter med personlig design i form av broderier, flagg, merker og tekst.
For å bruke angreretten må du sende en e-post til kundeservice@hatstore.no med emnet "RETURN REQUEST".
E-posten må inneholde følgende informasjon:
Ordrenummer
Artikkelnummer og produktnavn på produktene du ønsker å sende i retur
Navn og adresse
Returårsak
Vi registrerer returforespørselen din og sender deg deretter en returetikett og returinstruksjoner via e-post.
Når vi mottar og registrerer returen, refunderer vi kjøpesummen, inkludert fraktkostnader, minus returfraktgebyret på 59 kroner. Hvis bare en del av en bestilling sendes i retur, refunderes ikke fraktkostnadene, bare de returnerte varene, unntatt beløpet for returfrakten på 59 kroner.
Husk å informere Klarna hvis du har valgt betalingsmetoden "faktura", slik at du ikke mottar et reklamasjonsgebyr.
OBS! Produktet må være i samme stand som helt nytt, inkludert alt av etiketter og klistremerker.
Produkter med personlig (custom) design har IKKE angrerett
Produkter som dekker ansiktet kan ikke returneres eller byttes på grunn av hygienehensyn.
Nedbetalning
Du kan følge betalingene dine og forlenge forfallsdatoen på fakturaer her: https://app.klarna.com/
Faktura
Klarna sender deg en nedbetalingsoversikt på e-post to virkedager etter at returen er behandlet hos oss.
Kortbetaling
Pengene betales tilbake til samme kort fra Klarna, det vil synes på kontoen innen 1-4 virkedager fra returen er ferdig behandlet.
Direktebetaling
Pengene betales tilbake rett til samme konto fra Klarna, det vil synes på kontoen innen 1-4 virkedager fra returen er ferdig behandlet.
Reklamation
Jeg har fått en feilvare og vil reklamere på produktet. Hvordan går jeg frem?
Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via e-post på kundeservice@hatstore.no. Skriv Reklamasjon og ordrenummer i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde.
Forutsatt at produktene ikke er det ved levering, er misfargede produkter ikke berørt av reklamasjonsretten, da dette betraktes som slitasje.
Slik fungerer det

Registrer din retur
Registrer din retur og velg produktet(ene) du ønsker å sende tilbake.

Pakk det inn
Gjenbruk originalemballasjen (hvis mulig) og fest varen(e) forsiktig. Forsegl pakken ordentlig med tape og fest den trykte fraktetiketten.

Lever det inn
Ta returpakken din til ditt nærmeste postkontor og lever den inn der.

Refusjon
Når vi har mottatt din returpakke, sender vi deg en bekreftelse på e-post & behandler din refusjon eller fakturajustering, og trekker fra et returfraktgebyr på 59 NOK.
Vil du bytte en vare?
Følg bare returprosessen ovenfor, og legg deretter inn en ny bestilling for ønsket vare på nettsiden vår.
Mottatt et defekt produkt? La oss fikse det!
Vi er her for å hjelpe hvis noe ikke er i orden.
Registrer din klage
Send inn klagen din her med detaljer om problemet.Legg til bilder
Inkluder klare bilder som viser problemet, sammen med en beskrivelse av hva som er galt.Vi svarer raskt
Teamet vårt vil gjennomgå saken din og gi en løsning raskt.
14-dagers angrerett
Har du ombestemt deg? I henhold til angrerettloven har du 14 dager til å angre kjøpet ditt.
Varer må returneres i sin originale stand, egnet for testing og inspeksjon.
Hvis produktet viser urimelig bruk, kan du være ansvarlig for dets reduserte verdi.
Viktig:
Personliggjorte eller spesiallagde produkter kan ikke returneres.
Vi er forpliktet til å gjøre din opplevelse sømløs, fra din første bestilling til din siste retur. Har du spørsmål?